dinsdag 18 oktober 2011

Wishfull Thinking?

Lex en ik waren van de week aan t neuzen voor een sim only abonnementje voor onze mobieltjes.
Hollands Nieuwe had precies wat we zochten: Veel belminuten en sms ruimte voor weinig geld, en vooraf betalen dus kun je niet over je bundel heen gaan.

Vanmorgen realiseerde ik me ineens dat dat niet zo heel veel zin had, omdat ik geen sim-lock vrije telefoon heb. Door mijn hoofd schoot even de blije gedachte binnenkort gewoon een nieuwe telefoon uit te zoeken, maar dat stopte ik ook snel weer weg. Niet snel genoeg, kwam ik al snel achter.

Vanmiddag wil ik op mn telefoon kijken hoe laat het is bleek tie uit te zijn.
Wat ik ook probeerde, mijn Hello Kitty telefoon ging niet meer aan. Uitelkaar gesloopt bleek er een flinke plas water in te zitten. Nu heb ik vandaag vier keer een nat pak gehaald, maar mijn telefoon zat veilig in mijn tas...tenminste dat dacht ik.

We zijn inmiddels een aantal uren verder en ik heb de reanimatie opgegeven. R.I.P Hello Kitty.
Ruim anderhalf jaar plezier van gehad, maar ik was er nog niet echt aan toe om haar te missen. Zeker niet zo snel!!

Jullie begrijpen: Voorlopig ben ik niet mobiel bereikbaar. Volgende maand maar hard op zoek naar een nieuwe telefoon, en het sim-only abonnementje....





2 opmerkingen: