maandag 10 oktober 2011

Die-eet appeltaart!

Na drie weken een veel te streng dieet te hebben gevolgd brak het me gisteren allemaal op. Ik was depri, en vond mezelf geweldig zielig.
En wat doe je dan? Juist, een appeltaart bakken.
Om mijn geweten enigszins te sussen heb ik de appeltaart gebakken met stevia ipv met suiker. De suiker in de slagroom en het bijna hele pakje maragrine wat in de taart moest heb ik maar even voor lief genomen.



Het bakken was leuk dat vonden kinderen en hond ook. Mijn depri bui dreef over en uiteindelijk was de appeltaart heerlijk!

3 opmerkingen:

  1. 1) Volg nooit een te streng dieet.

    2) Maak vaker foto's van appeltaartbakkende kinderen. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmm ELk dieet waarin ik niet aan de lopende band Bosche bollen mag eten is op dit moment te streng voor mij :-(.

    Jah leuke fotoos he???
    Made by Lex

    Lady of the house

    BeantwoordenVerwijderen