zondag 2 oktober 2011

Pee man

Darryus begint met zijn eerste stapjes in de grote mannen wereld.
De luier verruilde hij dit weekend voor het potje, en al snel was de wc veel interessanter.
Ik loop nu dus braaf elke tien minuten met hem naar de wc, en ik plak me een breuk aan Cars stickertjes.
Zo af en toe mislukt het nog wel, en de wasmachine spuugt voornamelijk schoongewassen spiderman onderbroekjes uit op t moment.
Omdat ik al snel door de (gewone) broeken voorraad heen was, besloot ik Darryus maar in zn onderbroekje te laten lopen. Dat scheelt iets aan was. T is lekker warm, dus waarom niet.

En zo komt het dat Darryus de hele dag dansend in zn onderbroekje door het huis gaat.
Heel charmant met de schoentjes eronder.
En stiekem...heel stiekem doet ie met toch wel heel erg denken aan party boy van Jackass.
Nu maar hopen dat zindelijkheidstraining op deze manier niet de directe basis is voor zijn verdere carrière.

1 opmerking:

  1. Hmmm het leuke effect valt toch een beetje weg als je de persoon in kwestie ouder is dan drie jaar...

    BeantwoordenVerwijderen