vrijdag 11 november 2011

St Maartuh koejuh met lokjes aan staartuh st matinus aan

Bovenstaande is Darryus' versie van het overbekende st maartenliedje over koeien met staarten en meisjes met rokjes aan.
Darryus liep voor t eerst echt mee, met een zelfgemaakte lampion en op school geleerde liedjes.
Yoy zong prachtige en vooral moeilijke liedjes die ik nog nooit gehoord had en dus ook niet mee kon zingen. Ik kom zelf niet verder dan Kip Kap Kogel.
We hadden de kids warm ingepakt want het was bitterkoud. Ik had verwacht dat we na drie huizen rechtsomkeert konden maken, maar beide wisten ze van geen ophouden.
We hebben bijna anderhalf uur gelopen, gezongen en gebibberd. Maar het was leuk! En die blije smoeltjes van de kids maken het natuurlijk allemaal waard!
                                                           -Kleine lichtdragertjes-
                                                               - Welk soort snoep woont hier? -
                                                               - De Buit -

1 opmerking:

  1. Ik heb voor het eerst kindjes snoepjes gegeven. Zooo schattig. Ik was bij een vriendin, echt ik vond het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen