woensdag 16 november 2011

Snelcursus: "Hoe kom ik in het nieuws?"

                                                              - De Regiokrant-

-HS Krant-


Deze week ben ik even wereldberoemd in Hoogezand. Welja, ik sta in de krant! Niet omdat de journalisten het wilden maar omdat ik in het kader "Hoe profileer ik mijn partij als sociaal" zelf maar een stuk geschreven heb en dit naar alle kranten heb gestuurd. Op een enkel woord na is de tekst exact overgenomen. Ach ja, scheelt hun ook weer denkwerk moet je maar rekenen.
De Regiokrant was zo vriendelijk mij uit te nodigen om een fotootje te schieten en die is goed gelukt vind ikzelf...
Het Dagblad van het Noorden had vorige week al een artikeltje geplaatst en ook RTVNoord heeft er aandacht aan besteed op de website én op teletekst.


3 opmerkingen:

  1. hehe eindelijk zie ik de foto!

    mamma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooohooo!!! Kun je ook je eigen plakboek maken! (Ik heb nog een verzameling krantenknipsels van mijn gevecht tegen UMTS-windmolens...)

    BeantwoordenVerwijderen