zondag 25 september 2011

Here we go again

Jullie zijn natuurlijk de nodige blogs van mij gewend.
Het laatste blog heb ik opgedoekt omdat ik er geen tijd voor had. 2 Banen en een gezin, en het woord inspiratie kwam tijdelijk niet voor in mijn woordenboek.

Nu zit ik thuis met een burn-out, erger ik me dood aan de nieuwe hyves en snap ik nog steeds niets van facebook twitter of linked-in, én ben ik per vandaag gestopt met roken.
Alle ingrediënten dus om een nieuw blog te beginnen.

Geinspireerd door mn nichtje met haar blog havingaredhairday.blogspot.com en mn zus met meibloempje.blogspot.com ben ik dan toch maar weer overstag gegaan.

Laat vooral reacties achter!!!

1 opmerking:

  1. Hoera! Echt fijn dat je weer blogt, want je kan heel leuk schrijven!

    Wat het nieuwe hyves betreft, het faalt inderdaad, en de enige reden waarom ik het nog had was omdat ik zo nog wat up to date bleef over jullie. Maar dat is nu niet meer nodig, dus kan ik hyves ein-de-lijk opdoeken. Yay!

    ps.Misschien een tip: Maak bloglovin aan, via bloglovin krijg je namelijk ook veel volgers (en daarnaast is het een geniale site ;))

    BeantwoordenVerwijderen